Ilmaiset toimituskulut Suomeen!

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 5.3.2023 alkaen.

Verkkokauppa

OOJA.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii järjestelmä, jossa lähetämme pdf-laskun antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

info@ooja.fi

+358 (0) 44 034 0341

Toimitustavat ja -kulut

Toimitus- ja pakkauskulut ovat ilmaisia. Tuotteemme toimitetaan sinulle paikan päälle Euro Business Parcell toimituksen avulla.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Asiakkaalla on oikeus syytä ilmoittamatta peruuttaa tilaus, tai palauttaa Verkkokaupasta ostamansa käyttämätön tuote 14 päivän kuluessa Tuotteen vastaanottamisesta ilmoittamalla siitä Oojalle.

Tuote tulee palauttaa välittömästi tilauksen peruuttamisen jälkeen. Palautus- tai peruutusilmoitus voidaan tehdä asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen info@ooja.fi.

Kun Ostaja on vastaanottanut tuotteen, hänen on pidettävä se olennaisesti muuttumattomana siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää Tuotteen. Jos palautettua Tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on Oojalla oikeus olla vastaanottamatta palautusta ja olla hyvittämättä Tuotteen hintaa.

Ooja vastaa peruutettujen Tuotteiden palautuskustannuksista ainoastaan Uudenmaan, Kanta-Hämeenja Varsinais-Suomen alueella.

Etämyyntilainsäädännön (Kuluttajansuojalaki 20.1.1978/38) mukaisesti Ostaja on vastuussa tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kuluista, jollei Ooja erikseen ole sitoutunut vastaamaan niistä. Ooja hyvittää Ostajalle peruutettujen tuotteiden arvon sitä maksutapaa käyttäen, jolla Ostaja on maksanut tuotteen, mikäli Ostaja ei nimenomaisesti hyväksy palautussuoritusta muulla maksutavalla.

Ooja suorittaa vastaanottamiensa maksusuoritusten palautuksen ilman viivettä ja kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa Ostajan peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta.

Oojalla on oikeus pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes Ooja on saanut Tuotteen takaisin. Kotiinkuljetustilauksissa Ooja ei palauta alkuperäistä toimituskulua.

Ostajalle ei aiheudu kustannuksia maksusuoritusten palauttamisesta. Mikäli Ostaja peruuttaa Tuotteen tilauksen, Ostajalle hyvitetään Tuotteesta Ostajan maksama hinta, vaikka Tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Lahjakortti